aldrig förr, har det känts så här

jag & moa har ikväll haft ett givande planeringsmöte,
och nu vill jag ha 17:e februari mer än någonsin.
moa, vi kommer ha så himla skoj.
jag är glad att vi var spontana och att vi verkligen ska göra detta.

och det var väldigt skönt att prata med magnus innan.
vi är så kloka, han och jag. egentligen har vi ingen
aning om vad vi vill göra med våra liv (än)
men en sak är säker; vi ska sitta där på hemmet
tillsammans när vi är gamla.

det är vad vi hoppas på idag i alla fall. älskling, du är bäst.


dagens nostalgibild:
(jag och frida ska åka och shoppa en dag i april, jag ska posa framför CEY
bilen och får akut kramp. AJ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0