going back


idag har jag tänkt endel på EP05. och att jag ibland kan sakna skolan lite.
herregud, inte alla prov och sånt trams. men själva stämningen. klassen.
att lära sig nytt. roliga lektioner. allt man gjorde utanför skolan, sånt man
liksom minns. och sista tiden, USA och efteråt. då var klassen som världens
bästa familj och allting bara klaffade. studenten & balen, jesus så festligt.
ja, det är en tid att plocka fram ibland och minnas.






dagens nostalgibild blir jag & daniel på balen. för att det var en härlig dag,
och att jag bara ett par dagar senare sov hos magnus för första gången :)





/ S

Kommentarer
Postat av: Maria

hahah - har han jobbat på ellos?

2008-12-09 @ 22:17:42
Postat av: Sofia

ja, jag har verkligen för mig att han har jobbat där. känner du honom i så fall? ;D

2008-12-11 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0