robin, alice eller kevin

jag tycker det är riktigt tråkigt att det så länge "stått klart" att det är Kevin och nån mer som ska till final. Hallå, det är faktiskt tre kvar än så länge. när andreas upprepar "this contest is OVER" när kevin sjungt klart, då tröttnar jag. det känns inte riktigt rättvist, och det känns inte som att alla har samma utgångslänge längre. juryn ger kevin ett försprång (genom att ge honom bra låtar i 'juryns val'...). Sen vet vi ju också sedan innan att det kan vara negativt för någon att få så mycket bra kritik. nu glömmer kanske alla att rösta på kevin, han är ju redan självklart till final! och så robin, som inte får en enda komplimang, honom måste vi ju rösta på nuuu! (jag skickade själv ett sms med ROBINB till 72400).

MEN, saken är ju den att jag vet hur det kommer bli. kevin kommer ju stå där i globen. och egentligen är det helt rätt, för kevin har en fantstisk röst. samtidigt hade det varit roligt att se robin & alice göra upp om idoltiteln, eftersom att det är just dom som utvecklats mest under detta halvår. idol ska väl föda stjärnor, inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0