slutet gott allting gott

parker-eran börjar lida mot sitt slut. kanske for ever, vem vet? varje sommar sedan åttan (tror jag) har jag sommarjobbat på parker, och även på alla lov har jag hoppat in. efter studenten jobbade jag där, var ledig en månad, och började sedan som projketanställd där. men imorgon är det over, finish, slut. kanske kommer jag aldrig tillbaka dit. eller så gör jag det. pappa trodde väl inte han skulle vara ett med parker så som han är idag heller. hehe. på ett sätt ska det bli skönt. få bryta sig loss och få hitta nått eget. samtidigt har jag alltid trivts på parker, och jag gillar att man kan jobba hårt där och tjäna bra pengar. men nån gång måste man väl gå vidare..

pratade med magnus igår i tele i två timmar. det var ett härligt samtal på alla sätt. och varje dag blir jag mer säker, mer kär och längtar mer, saknar mer och älskar mer. he's my sunshine. han har på något sätt lyckats (genom mamma ingela) levererat julklappar till mig. men darling, jag lovar, jag har inte för höga förväntningar :)

imorgon ska jag & frados vara barnvakter åt våra små änglar.
det blir klä granen, baka pepparkakor, laga tacos och mysa.

härligt.


DAGENS NOSTALGI: jag & moa är sista kvar i hela havet stormar på min &
angies födelsedagsfest. ni ser ju klart & tydligt på bilden hur moa håller på
att vinna på fusk. dra bak stolen när hon ser att jag är på väg att sätta mig.
sure, är det så vi ska ha det så! ;)



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0