som att hitta hem

helgen har varit till belåtenhet. känner ingen riktig press att hitta på massa kul,
eftersom jag har massa lediga dagar framför mig. imorgon blir det lunch med frida
och hjälpa pappa med julshopping. thaimat och shopping - kan det bli bättre?

jag har skrivit min årsreumé nu. ah, det känns bra. vilket år det har varit!
kan inte riktigt bestämma mig om jag ska lägga upp den här på bloggen
eller inte.
om ni vill läsa den får ni informera om detta så kanske den kommer upp,
eller så lägger jag upp den ändå. eller så gör jag inte det. äsch, vi får väl se.



aaah, min underbara. längtar efter dig.

Kommentarer
Postat av: :)

jaag vill läsa den!

2008-12-22 @ 10:28:02
Postat av: moaaah

JAG OCKSÅ

2008-12-22 @ 13:09:07
Postat av: Frida

klart vi också ska få läsa den ;)

2008-12-23 @ 13:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0