sometimes I really wish I did

det börjar bli segt på jobbet nu, verkligen. det märks så tydligt att vi är djupt inne i en lågkonjunktur. det kommer mindre gods = det blir mindre för mig att göra. kiligt. jag har hellre för mycket att göra. nu får man hitta annat att sysselsätta sig med (tills den 19:e då jag slutar..)

idag hämtade jag min ryggsäck som jag köpte på tradera. jag är super nöjd. den är så fin och såå stor. 100 liter för fasen. sedan åkte jag också till närbutiken och hämtade ett paket som innehöll ett stycke mobilt bredband. så det ska jag testa nu i 30 dagar och sedan tänker jag skicka tillbaka det. har ingen lust att belata för det, när jag ändå har tillgång till internet med min bärbara. men what the, gratis är väl gott! :)

idag ringde magnus. härligt att höra hans röst och få veta att han lever.
min älskade. min underbara. förresten, läs hans resdagbok!
han skriver riktigt bra reseskildringar. "magnuslannehed" på resdagboken.se .






föresten, så vill jag gärna ha 17 februari nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0