ALWAYS TOGETHER AND NEVER APART, MAYBE BY DISTANCE BUT NEVER BY HEART

min älskade magnus och hans 3 vänner åkte idag, 10.05, från Borås mot asien-äventyret. transibiriska järnvägen, ryssland, mongoliet, kina, thailand, vietnam, laos, kambodja, australien, nya zeeland och gud vet vad. det gjorde verkigen ont i hjärtat att säga hejdå. men värre var det igår kväll, när vi skulle sova. han säger så underbara saker och jag fick så fina minnen och även fina avskedspresenter. smycken som jag ska bära jämt, kort som jag ständigt ska kolla på och parfym som jag ska lukta på konstant. det är så svårt det här. kanske för svårt för att skriva om här.

det var i alla fall länge sen jag hade en så stor sten på mina axlar som nu..


saknar dig redan,


Kommentarer
Postat av: carolin

hur länge är han borta?

2008-11-10 @ 01:52:04
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Sofia

6 månader, han kommer hem i maj.. men jag ska förhoppningsvis hälsa på honom i thailand i februari. :)

2008-11-11 @ 10:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0