effektivitet

antingen så tycker inte pappa alls det var lika kul att läsa bloggen nu när det inte är lika hemligt längre eller så var han inte på kommentera-humör. vad vet jag ;)

idag har jag varit duktig. jobbat hela dagen, besökt telenor för en utskällning (eller inte alls men ändå..), haft körlektion, och sist men inte minst tränat på gymmet. det är härligt att få gjort saker.

jag vill ha den 17:e februari NU!  jag och moa kommer ha så fruktansvärt skoj. jag längtar och längtar, hoppas och hoppas, saknar och saknar och älskar och älskar. varje gång jag går och lägger mig vill jag ha magnus vid min sida, så är det bara. men jag vet att det kommer vara så när han kommer hem, och när jag kommer ner så jag kan somna gott ändå.




Varje inlägg kommer nu mera innehålla "dagens nostalgi bild". Idag blir
det ett kort på mig och Neil i poolen hemma i Santa Rosa, Bennett Valley.
Vi har vattenkrig, han har precis träffat mig i ögat med vattenpisolen
och jag säger "now it's waaaaar!".. om jag inte minns fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0