if you're not the one

jag förstår verkligen inte hur dagarna bara flyter på.
dagarna i sig tycker jag bara flyger förbi, men helheten
är så fruktansvärt seg. kan inte förstå att det bara var två
veckor sedan magnus och de andra lämnade borås.
herregud, det har ju känts som en livstid.

men det känns bra nu, nu när de är i Kina.
jag pratar med magnus i tele/över internet
och skriver med honom så himla mycket
så det känns nästan som att han är i sjömarken.
 jag vågar inte vänja mig vid att höras av för mycket,
 men samtidigt vill jag passa på nu när det fungerar
så bra. 2 timmar bara flög förbi igår kväll, när vi
pratade om allt mellan himmel och jord.


ja, han är min soulmate.



MOA, det är hög tid att börja planera nu. åååh, I'm so excited, and I just can't hide it. and I'm about to loose control and I think I like it..





bara för att det här kortet är så tufft och för att killarna är så söta.





Kommentarer
Postat av: Maria

säger ju det; kortet är grymt!

och oh ja.. två veckor har aldrig varit längre.

2008-11-24 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0