mongolisk hälsning

hej!

igår hade jag en helmysig kväll med madde, emelie, maria och linnea. vi kikade idol och bara proppade i oss god mat (frallor) och efterrätt (frukt o chokladfondue). det var bara härligt. härliga tjejer helt enkelt.

när jag kom hem hade jag fått ett lika fint mejl som vanligt från min Magnus. det känns bara så skönt att de äntligen är i Kina nu. borta från alla dumma ryssar. inte nog med ett mejl, fick en sån underbar hälsning från mongoliet, så det får bli dagens "nostalgi" bild. älskling, jag väntar som aldrig förr.



Kommentarer
Postat av: Frida

så sockersött!

2008-11-22 @ 19:22:34
Postat av: Maria

urgulligt! :-)

2008-11-24 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0