nya tider..

det är så mycket som händer just nu att jag nästan blir snurrig. jag har i alla fall jobb helt säkert i en månad till och sen får vi se. men som det ser ut nu behöver jag betydligt mer jobb än i en månad till.

magnus åker på söndag. så jag har tagit ledigt idag och imorgon för att helt enkelt kunna umgås med honom. hjälp, jag kan nog inte riktigt förstå att det faktiskt händer nu. så mycket tankar och funderingar som flyger runt i en enda röra i min hjärna nu.


jag & Moa har i alla fall en planen och den går i princip ut på att jag och moa kan spara ihop 40000 till februari. ÖNSKA OSS LYCKA TILL.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till!

2008-11-05 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0