sista november

HEJ!

så sitter man här och det är söndag idag. första advent dessutom. det börjar kännas i magen nu att julen närmar sig. den där jul/vinter/decemberstämningen börjar infinna sig så smått.

igår blev det hur som helst partaj. jag lyckades ha riktigt riktigt roligt, och det är inte ofta nu för tiden. så jag ger kvällen högsta betyg utan att tveka! det började hos angelica med spel och tjöt, vilket var underhållande. vi vinglade iväg till trägårn, vände, och ended up på swing. long time no see! som the good old days. mycket engelska nu känner jag. i alla fall var det festligt på swing, mycket dans och kära återseenden. en cheeseburgare & ett borttappat och funnet busskort senare satt jag & moa på bussen hem. moa botade min hicka med ett mega vrål. det var skoj.

jag har pratat mycket med magnus nu.
och det känns bra. två gånger bara idag. tre
om man räknar med mobilsamtalet också.
jag vet att jag inte ska vänja mig.
jag tar bara tillvara på varje tillfälle som ges,
han är ju min darling.. <3






 /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0