underbara helg


det kan inte sägas nog hur skönt det är med helg. efter en riktigt jobbig vecka.

man kan säga att min vecka tog en liten vändning i onsdags kväll, när magnus loggade in på msn. vi skrev nog i säkert två timmar, och det var så härligt att få skriva av sig med honom. berätta om jobbet, om planerna och få reda på mer om hur dom har haft det. det var verkigen en befrielse och det gav mig nytt hopp. det här kommer gå hur bra som helst, det vet jag nu. vi har något så underbart att längta till och jag hoppas att det inträffar i februari. och vi vet precis var vi har varandra och det är så skönt. älskade älskade. fick även ett samtal från honom igår. det känns bra nu.


men jag antar att det kommer gå i vågor så här.




MOA, det händer verkligen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0