No one

idag när jag gick upp för backen på väg hem efter att ha spenderat natten i sjömarken mötte jag en drös med skolbarn. helt plötsligt hör jag en röst som säger: "Soooofiiiiiaaa!". jag ser då att det är maja som ropat (min systers barn) och jag blir så lycklig inombords. jag kramar maja och går sedan vidare upp för backen. det slår mig då hur lycklig barn kan göra en. älskade maja och wilma.

idag blir det lunch med frida här hemma, duscha, laga kvällsmat till la familia, kika elfsborg och sedan träffa magnus. det blir nog en bra dag. imorgon åker jag och angelica till gbg för att se på björn gustafson och co. som vi har längtat!


"I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try, try to divide something so real
So till the end of time I'm telling you there is no one"

KORT FRÅN I LÖRDAGS:







/ S


Kommentarer
Postat av: Frida

hälsa Björn från mig <3

2008-09-24 @ 13:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0