hur ska man älska nån som har älskat nån förut

helgen i halmstad var helt sjukt bra. bästa helgen på väldigt länge.
när vi kom ner i fredags blev det tacos och efter en flaska vin var
gick vi igenom vad som skett sen sist och lite depp till melissa horn
innan angie nös och vi ryckte upp oss.

lördagen bjöd på riktigt bra shopping, god lunch & sedan en rejäl utgång.
lite fotboll också givetvis, men känns inte så viktigt med tanke på resultatet.
henke fixade hot shot till oss alla, vilket var uppskattat! det blev en sväng
på harrys men där var nog medelåldern 50+ så vi begav oss vidare till 
ett annat helt fantastiskt ställe. konstant dans & sång i vad som kändes
som en evighet. tack mina bästa för att vi har så roligt.

söndagen blev en riktigt bakis dag med hyrfilm, smågodis och cola light.
halmstad får högsta betyg, och jag är glad att jag har så fina vänner.
tack sara och rickad för sovplatsen och er gästfrihet :)


PS 1. jag ska aldrig mer skriva brev.
PS 2. tänk om jag skulle vara superkär i alla som jag skriver om på bloggen.




fler bilder kommer.. jag gillar ju att ta kort. mina vänner också.


Kommentarer
Postat av: carolin

låter som en toppen helg! :)

2009-10-12 @ 23:21:16
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0