social, är du helt jävla galen?

jag har tänkt på en sak. skulle man välja ett liv som
är lagom hela tiden, eller ett liv som har sina toppar
och nedgångar?

när jag var tillsammans med m hade jag de bästa
stunderna ever. men när det plötsligt tog slut var
jag verkligen krossad. så då undrar jag, om jag
hade fått välja, hade man hellre haft det sådär
hela tiden?

äsch, känns inte som det gick så bra att förklara vad
jag menar. kanske kan formulera mig bättre en annan
dag.


jag har i alla fall haft en tokigt bra helg.
ibland är det roligt med upptagna kontakter.
(alltså att man tagit upp kontakten med någon
från en svunnen tid). typ. godnatt.







Kommentarer
Postat av: moa

hur fin kan man vara da? brunt klar dig!

2009-10-26 @ 00:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0