they didn't even put up a fight

i lördags var jag, frida och pappa på ikea.
vi åt sjukt billig & god frukost innan vi släppte
loss våra shoppingsjälar. vi nöjde oss inte med
ikea utan det blev soffköp på Chili & dator mm
köp på net on net. den enda sanna glädjen är
shoppingglädjen
som jag vill minnas att sara
sa i polen. (eller sthlm? eller usa? minns inte)
lines 20 år firades nyktert på kvällen eftersom
jag kände mig febig och småsjuk. igår var det
jobb på ella 10-17.30.

nästan skönt att det är måndag igen så man
får pusta ut. he he.

promenad (lär mig aldrig om det stavas med ett eller
två m, orkar inte kolla upp det heller)
kan verkligen
rensa tankarna som inget annat. var på pisshumör
när jag kom hem, gick ut en sväng med frida,
och kände mig lite lättare till sinnes när jag kom hem.
kan ha berott på att jag upptäckte en 1,5 liters cola light också.

/ S


i lördags fick jag & frida höra att vi var tvillingar & äckligt lika.
kan verkligen inte se den likheten.


Kommentarer
Postat av: Moa

inte jag heller. ni är syskonlika, men inte äckligt lika. haha.

2009-10-06 @ 13:25:36
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0