vem lämnade vem

det är en balansgång det här med att blogga.
jag tycker inte det är så himla upphetsande att skriva
om vad jag åt till lunch. vad jag ska göra ikväll.
vilka kläder jag slängde på mig i farten imorses.
men jag älskar att skriva av mig här. om mina funderingar.
känslor. jag nämner sällan namn. på sig höjd första
bokstaven. för att retas lite. kanske.

åh, jag sitter inne på så mycket som jag vill
skriva om. men det blir svårt och kanske helt
onödigt utan att nämna namn, sätta det i sitt
sammanhang osv.
det handlar liksom om viljan
att skriva av sig och samtidigt inte hänga ut
hela mitt liv på en jädra blogg.

jag vill skriva om funderingarna kring hur ____
kan bete sig som han gör när det faktiskt var han som ____ _____.
hur rent av elakt det är av honom att låta mig _____.

och så vill jag skriva om ____.
men det är fortfande så _____. och spännande.
jag vill skriva att jag hellre låter mig själv vara
___ i ett par veckor, och lever på det som var i
helgen än att redan nu oroa mig för ____.



ni ser. blir lite konstigt.

/ S


och jag vill kunna visa sånna här ROLIGA bilder utan ramaskri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0