vi var aldrig kära i varandra



i fredags var jag på riktigt bra humör. kanske berodde det på att
det var helg. i alla fall verkar det som att det syntes då en jobb-buddie
frågade om det var nått på gång. "är det en ny kille? du har ju gått runt
och blomstrat hela dagen! släppt ner håret och allt!"
härligt.

just det. en liten detalj. jag blev brunett igår. mina sjömarkstjejer var
här på myskväll i fredags och då fick jag rycket och ville inte vara blondin
en sekund till. sagt och gjort. det kan behövas lite förändring ibland.

jag tror att man har blivit
vuxen när man kan
sitta och fika med någon
som varit ens allt en gång
förut och prata om nya
kärlekar utan att det hugger
i hjärtat.

godnatt.



Kommentarer
Postat av: Jonna

GUD SÅ SNYGGT! :)

2009-10-19 @ 22:31:44
Postat av: carolin

riktigt snyggt!

2009-10-20 @ 11:29:45
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0