maia hirasawa!

åååh, vilken bra kväll. nu ska jag lyssna sönder på mina
tre nya skivor. maia hirasawa ska rocka OSY alltså!
jag köpte skivorna direkt från maia och jag SA TILL HENNE;
du är så himla duktig verkligen!
OCH HON SA TILLBAKA; TACK!
sjukt bra konsert på ellagården, sjukt gott vin (är man
vuxen när man tycker det eller?!) & sjukt söt maia.

jag känner mig ganska vuxen idag, för idag på jobbet
fick jag mina livs första riktiga visitkort. 1000 stycken,
så antingen får jag stanna på frinab ett tag eller så får
jag slänga alla sen. eller dela ut som SJUTTON på mässan
i stockholm nästa helg.


åh, maia alltså.
lyssna på hennes musik hörrni!
lyssna på vad hon sjunger.



jag kan hålla med lite det där med
att man tänkt en tanke för många
gånger.



/ S
















"hör en klocka ringa, jag är inte hemma. det är fredag och jag ångrar mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0