all we can do is keep breathing

det är inte så svårt att vara positiv idag när jag har SEMESTER
(gud så underbart, helt sjukt) och kan göra precis vad
jag vill om dagarna. jag är helt galet sugen på en restresa nästa
vecka, men vi får väl se hur det blir med det.

tidigare ikväll startade jag min dator från förr som jag inte haft igång på ett par år,
så jag har varit lite nostalgisk några timmar nu, efter alla dessa
tillbakablickar i tiden. men jag antar att man får ta sig en sån stund ibland.


PS. om någon skulle fråga vad jag skulle ta med till en öde ö
skulle det vara den sjukt snygga killen som jag upptäckt här
i borås.. man tror man har sett allt, men icke!

/ S


mmm, vitlöksbröd, gott. (?)


drinkkväll!


måste hänga upp min spegel...


ny klänning som jag efter mycket om och men tänker behålla!


min fysik blir bara yngre! woho!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0