grab somebody sexy tell em' hey

hej,

jag ska vara ärlig och erkänna att jag har glömt av bloggen
sen sist. jag har inte igång datorn lika mycket hemma sen
jag blev med iphone, får skylla på det.

midsommar på öland var toppenbra, hade inte väntat
mig nått annat. nu jobbar jag en vecka till sen har jag semester
i tre veckor, ska bli otroligt skönt att koppla bort allt som har
med jobbet att göra och bara vara. planerna är få, varberg
en vecka i alla fall. funderar på att fortsätta på min "bok" jag
började skriva på för ett par år sedan, som skulle sammanfatta
alla min dagböcker 9 år tillbaka i tiden.

igår hade jag, angie och jonna drink-förfest hos mig,
och idag är jag fruktansvärt seg. tror jag har feber också,
men jag ska verkligen inte klaga för det kunde varit så mycket
värre. man har fått lite perspektiv det senaste.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0