jag hoppas att du aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pinkod

hej,

senaste tiden har varit FESTLIG. både det ena och det andra har skett,
både blogg-vänliga saker och icke blogg-vänliga.. igår var jag exempelvis
i gbg och hälsade på världens bästa jonna (hej Jonna, min allra trognaste
bloggläsare!
) vi hade en toppenkväll verkligen! man borde alltid få äta tacos
som fyllemat och frukt och nutella till frukost, alltid få dansa på fancy Port du Soleil
(med elin kling... typ) och alltid dricka Jonnas egenblandade White russian.

imorgon åker jag och delar av la familia till varberg för en veckas semester.
det ska bli skönt.

sen börjar allvaret igen, med jobb och verklighet.
men det kommer ha varit tre sjukt bra veckor.

kram!


(min nygjorda tavla, som ska stå på tavellisten uppe vid mitt sängloft,
citatet är från bästa låten Keep Breathing, lyssna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0