she's like suicide all night


idag blev det klart att jag flyttar in i den mysiga ettan på första villagatan.
jag vill börja köpa soffa, bord, packa, greja, handla NU! åh, jag längtar.
det ska bli spännade att ha mitt alldeles egna. samtidigt kommer jag sakna
att ha frida max en vägg bort <3


jag tänkte på en sak idag, att om man skulle dö imorgon finns det nog en
hel del saker man önskar att man skulle gjort
. jag vet att det är svårt att
leva varje dag som om det vore den sista. vem skulle gå till jobbet då liksom?
men ändå, sånna där småsaker som du inte gör fast du borde - unna dig själv
den där snygga tröjan, säg till den du är hemligt kär i hur mycket du tycker
om honom, ät den där kakan utan att få dåligt samvete.. alltså, det här är ju
bara exempel men jag vet i alla fall att när jag somnar ikväll kommer jag
tänka på allt jag skulle ångra att jag inte gjort om jag inte skulle finnas mer.


godnatt!

här bor jag snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0