kom änglar


för rätt så länge sedan utspelade sig den här konversationen
mellan mig och den kille som fått mig att skratta mest någonsin;

Jag: Alltså, när jag taturerar mig så vill jag att den ska betyda något!
A: Vad vill du tatuera då?
Jag: Jag vill skriva "Kom änglar" på foten.
A: Aaa men va fan betyder det då?!
Jag: Något jättebra & fint! Vad vill du tatuera då?
A: En fet tribal på armen!!!
Jag: A men du, vad sjutton betyder det då?
A: PARRRTEEEEEYYYY!

idag var jag hos tatueraren och skrev in Kom änglar på min högra fot.
det är inte bara världens bästa låt av Lars Winnerbäck utan det har också
en fin betydelse för mig. Kom änglar och hjälp mig i livet.


Unda om han har tatuerat en tribal på sin arm än...

godnatt!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0