var det bättre förr?

jag gick tillbaka och läste i bloggen, långt tillbaka, och började
fundera på om det var bättre förr. jag skrev nog lite mer utlämnande
här förr, mer känslor och mer detaljer. det hör nog till när man blir äldre,
att man liksom vill hålla lite mer för sig själv tror jag. kanske finns inte
samma behov av att berätta om sånt heller.

jag har varit lyckligt lottad i livet. läste om studenten, hur skönt det var
att efter tre hårda år känna total frihet men samtidigt vemod i att lämna
klassen och tryggheten. jag har varit iväg på resor som är minnen för livet.
läste om mig och M och blev varm i kroppen, jag var så lycklig - men är
samtidigt glad i efterhand att jag fick chansen att bli fri igen.

jag kikade samtidigt igenom en del kort på datorn och hittade detta på
miriam och mig (internskämt, moa jag hoppas du skrattar lite nu).




jag vet faktiskt inte om det var bättre förr eller inte,
men en sak som står helt klart är att jag kan sakna
dagar som förr.


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0