det gör ont en stund på natten

hej,

sedan sist har jag färgat håret. blivit mörkare, nästan ljusbrun istället för blond.
det känns bra. jag välkomnar faktiskt hösten nu, längtar efter att tända ljus, ta
på en tjock tröja och krypa ner i soffan. samtidigt längar jag bort igen, till
värme och nya platser. det låter kanske deppigt och det är det kanske men jag
funderar mycket på varför jag stannar här. men jag finner väl svar på mina gåtor
tids nog.

någon som hjälper till med just det är melissa horn som släppt ett nytt album
med lika självutlämnande texter som vanligt. man känner igen sig, undrar om
det inte är så att hon läst min dagbok.

"har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av"


det händer massa roliga saker i mitt liv, som jag kanske inte skriver om, det
är på något sätt inte lika inspirerande att berätta om.
men en rolig höst väntar runt hörnet. blir förmodligen och förhoppningsvis
weekend i både Portugal, för att hälsa på Jonna, och Barcelona för att hälsa på Melinda.

en weekend i Moskva hade inte varit fel det heller... Av någon helt konstig anledning.

/ Sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0