det smartaste jag gjort

Jag börjar allvarligt fundera på var min motivation har tagit vägen. Jag känner mig inte motiverad för fem öre, skolan känns så meningslös och betungande. Kanske beror det på att vi redan nått vårt mål - USA. Eller så beror det på att det finns annat i mitt liv som känns så mycket mer viktigt än plugg. Kanske hittar jag min motivation tids nog - kanske kommer den inte tillbaka innan studenten. Sofia, sabba inte allt nu.

Mina fjärliar flyger som aldrig förr och just nu längtar jag sanslöst mycket till lördag. Jag fyller nämligen myndig på söndag och på lördag har jag och Angelica en födelsedagsförfest planerad. Allt denna vecka kommer ändå bara vara en transportsträcka.




:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0