Jag må jag leva!

Igår ställde vi till med födelsedags-förfest i aplareds enda och överlägset snyggaste bar. Det var hejdundrandes trevligt att träffa så många av mina nära och kära måste jag säga. Ja, det var riktigt lyckat. Sedan bar det av till staden och vi intog trägårn. Mitt party humör var kanske inte på topp av olika anledningar men jag hade riktigt, riktigt trevligt ändå :) Jag och N köpte sedan nattamat och bevittade ett slagsmål på campino. Inte varje dag!

Min födelsedag fick världens bästa start. Åh, jag trivs så.
Mina problem känns så långt bort, det blir svårt att inte vänja
mig vid dig.

Så det är så här det känns att vara 18? Coolt.


Jag mår fortfarande lite konstigt,


/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis grattis

2008-04-14 @ 16:34:24
Postat av: carro

du skriver lika bra här som på bloggis.
fortfarande trogen läsare! :) / carro

2008-04-14 @ 19:47:19
URL: http://www.blogis.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0