långa nätter

det händer så mycket hela tiden och kanske är det just det som får veckorna att gå så fruktansvärt snabbt. imorgon är det fredag - det var ju nyss helg! denna helgen är fullspäckad; imorgon är det prov, sedan drar kortegen igång och på kvällen bär det av till swing. jag kan tänka mig att lördagen består av lite kortegebygge, kanske lunch med frida och mamma, kalas ute i aplared och sen party party igen. det är så sjukt skönt att vara 18.

annars så trivs jag rätt bra med livet för tillfället. skolan är väl som vanligt, men ännu inte något som jag inte känner att jag har kontroll över. kanske har lite av min motivation hittat tillbaka - inte en sekund för sent i så fall. och situationen med allt känslomässiga känns å ena sidan riktigt bra men å andra sidan oklar. jag diskuterade det med frida här om kvällen; jag vill inte ligga nånstans däremellan egentligen. samtidigt har jag all tid i världen och har ingen brådska att ta reda på något. men jag vill inte ha det som det var förra helgen.


det är inte lika kul att blogga längre.
uppmuntra mig om ni vill ha mer läsning!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar bloggen ju! mermer uppdates! please:) kram

2008-04-24 @ 22:42:05
Postat av: moa

I LIKE YOUR BLOGG

2008-04-25 @ 12:22:52
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: oss

VI GILLAR DIN BLOGG, OCKSÅ

2008-04-25 @ 12:23:24
URL: http://socamogu.blogspot.com
Postat av: carro

jo blogga på, det är sjukt roligt att läsa din blogg.
den är intressant, rolig o spännande på samma gång! :)

2008-04-25 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0