Och bubblan sprack

Idag kastades vi med en väldans fart tillbaka in i verkligheten, tydligen fick vi inte vara kvar i vår USA-bubbla. Lektionerna drog igång och jag insåg att jag nog aldrig förr har varit så här skoltrött. Jag tackar högre krafter att det bara är 71 dagar kvar till studenten. 71 dagar ska jag nog kunna stå ut. Hopefully.

Igår träffade jag någon som jag saknat och
jag fick ännu en gång bekräftat hur bra jag trivs med dig.

Idag känner jag mig lite småsjuk. Eller det känns som att jag snart kommer bli sjuk. Så jag beordrade pappa att köpa halstabletter - här har man inte tid att ens tänka tanken att bli sjuk. Kvällen blir lugn tillsammans med syster Frida.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0