söndagssjukan

jag vet inte varför alla mina söndagar slutar på detta sätt. jag är mega trött (kan beror på för lite sömn i natt..) och har ångest för jag vill/orkar inte gå till skolan imorgon. tack och lov är det bara skola måndag och tisdag tack vare kortegen.

min helg har varit så bra som en helg kan vara ungefär. i fredags förfestade vi här och sen var vi på swing. lördagen var stan+lunch med mamma och frida, kalas i aplared, förfest här igen och sen trägårn. och så fick jag en dos av dig som också behövs under en helg. gårdagen dokumenterades bättre på:

http://socamogu.blogspot.com

som förresten är min och moas nya gemensamma blogg. enjoy!

(det blir bättre uppdatering här snart, det finns ju trots allt några som uppskattar det!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det festa på lördag igen då kankse??

2008-04-29 @ 10:09:09
Postat av: carro

klart din blogg uppskattas! :D

2008-04-30 @ 10:36:33
URL: http://metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0