I'm gonna be with you

hej!

i lördags firade vi att Sofia W:s 20 år, vilket var ritkigt trevligt. Sedan promenerade jag och Angelica ner till trägårn där vi trängdes med annat löst folk. Det ska också nämnas att jag och Magnus firade 1 månad tillsammans i lördags. En underbar månad.

i går begav jag och min andra hälft oss till Sara där vi tillsammans med andra grillade och hade det trevligt. Sånt måste man göra oftare. Idag är det måndag och jag ska börja jobba andra skift (2 veckor framåt). Det innebär att jag börjar tjugo i två på dagen och slutar tjugo i tolv på kvällen/natten. Det blir en lååång vecka känner jag, även om jag är ledig på fredag..

/ S

Kommentarer
Postat av: moa

okejdå

2008-08-05 @ 14:39:15
Postat av: Frida

Det är väldigt tomt utan dig här hemma när du jobbar andra skift. Grattis till dig och Magnus :)

2008-08-06 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0