inget mer välkomnande till nya dagar

hej!

idag genomförde jag min sista arbetsdag på Parker. jag hade sommarjobb från v 27 till 35, och imorgon har jag tagit kompledigt. det var lite blandrade känslor, förvånande.. självklart skönt att slippa slita där mellan sju och halv fyra. samtidigt kommer jag sakna mina härliga arbetskamrater och rutinen att gå till jobbet. så nu är jag till förfogande för arbetsmarknaden (ja, också kallat arbetslös...) men jag har en känsla av att det kommer lösa sig inom den närmsta framtiden. och tack vare det (o)väntade lönelyftet klarar jag mig nog ett tag utan arbete utan att det går nöd på mig.

så nu tänkte jag ta körkort. och göra annat som jag aldrig tar mig tid till. 






jag och magnus firar två månader på tisdag och det
är liksom min tur att köpa/göra något till/för honom eftersom
jag fick något på 1 månads dagen. förslag mottages!


/S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0