och nu då?

jag har försökt komma igång med körkorts teorin nu, det känns som att det kan vara på tiden. samtidigt är det så mycket jag vill göra, som liksom inte får plats i vardagen. jag vill läsa, jag vill skriva, jag vill köra, jag vill sticka, jag vill fika... men, allt har väl sin tid som man så fint brukar säga..

det är lite scary när man tänker på att man inte ska börja skolan nu till hösten. det är ju faktiskt första gången på en herrans massa år man inte ska det. klart det känns lite vemodigt. jag trodde väl aldrig att jag skulle sakna att komma tillbaka och träffa gunnar och alla andra. och kanske gör jag inte det heller. kanske längtar jag bara tillbaka till tryggheten då man visste vilket år man hade framför sig och kanske längtar jag bort från år av osvisshet.



No, I don´t need no drugs to make me high, no
I don´t need no pills to make me calm, and
I don´t need no beer to make me wild, no
I don´t need no booze to make me warm

No baby there is only one thing, yeah honey all I need is you.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0