om du lämnade mig nu

nu är det söndag.. och helgen är slut igen. som den brukar vara på söndagar. fast man kan nästan säga att jag har en halv dag ledigt till, eftersom jag inte börjar jobba förrän halv två imorgon.

i fredags var jag och pappa och kikade på Magnus när han spelade match och efter det var jag och M bara hemma och myste och kollade på kvarteret Skatan. lördagen bestog av mys och sedan vid halv fem tiden åkte vi till Svaneholm för att fira Gunilla och Per-Åkes guldbröllop. trevligt. sedan åkte jag till angelica, vi kikade film och skvallrade lite. vi åkte sedan ner till stan, mötte upp Magnus och cirkulerade sedan på stades gator. idag sov vi länge, det behövdes efter att ha somnat vid fyra. ett kalas för Maja 7 år senare sitter jag nu här i Aplared och kikar på elfsborgs matchen som är slut när som helst.

det har varit en bra helg. (men för lite Moa)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0