stör ej, inventering pågår.

nu är klockan närmare kvar i ett och det har slagit över till lördag. men jag hade en väldigt bra fredag;

vaknade på natten av en mmmmagnus, skickade iväg honom till jobbet på morgonen och tog lite senare bussen in till stan. där mötte jag upp angelica och tillsammans gick vi till boråshallen där vi skulle träffa de nya entreprenörsettorna. meningen var att vi skulle ge dom vår berättelse och vårt sätt att se på programmet efter 3 år. det gick väldigt bra och vi hade riktigt roligt. vi babblade på i en timma och vi hade kunnat stanna lika länge till. härligt.

sedan tog jag mig en promenad i den kyliga höst solen och gick till friskis och svettis för att träna med jonas. det var uppfriskande och känslan av duktighet spreds i kroppen. promenerade sedan till stan igen och åt god lunch tillsammans med frida.

kvällen har jag och frida spenderat i hennes rum. vi har nämligen inventerat våra garderober. tänkte lägga upp några kort sen på högen av kläder som ska ges bort. alltså, man kan inte förstå hur det en gång fick plats i garderoben. sjukt va mycket skit man har. så NU, äntligen, med lönen på kontot och mer plats för nyinköp kan jag utöka höstgarderoben. underbart.

just nu sitter jag hemma och väntar på en förmodligen ganska full magnus som har lagfest. spännande!

/ S

Kommentarer
Postat av: Frida

ja, hägen var enorm! en väldigt bra och underhållande kväll :)

2008-09-07 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0