vi kommer att dö samtidigt du och jag

hej,

här sitter jag, för en stund sedan hemkommen från mitt livs tredje första 2:a skift. om jag hade haft bil+körkort och varit utan pojkvän hade jag mycket väl kunnat tänka mig att jobba 2:a skift då och då. det som är tur, är att jag i alla fall får träffa Moa ändå, eftersom att hon jobbar till halv fyra och vi kan ses och snacka lite skit innan hon åker hem. jag får också träffa frida lite, eftersom att hon kommer förbi Parker ibland och kollar till sina anställda. den enda som blir lidande är magnus, och jag saknar honom en massa massa massa. idag var han sötast av de sötaste och kom och hälsade på mig på min kvälls fika vid nio tiden. vi hade en mysig kvart framför Parker's romantiska damm..

något som måste tas upp här i bloggen är ju att jag har fått en ny läsare, en väldigt otippad läsare, nämligen min systeryster Frida. för ett tag sedan var frida en "det-är-inte-skoj-att-läsa-andras-bloggar-jag-kollar-hellre-på-bilder". men se vad som hänt, nu kommenterar hon hej vilt och följer ett antal andra bloggar. I'm proud.

jag vill slå ett slag för Miss Li denna underbara afton. hon förgyller mina dagar på arbetet med sin ljuvliga stämma och sina härligt svängiga låtar. om ni inte lyssnat på henne - GÖR DET för gudsskull.


jag går runt och är lycklig hela tiden, och det är så härligt.
det känns som att jag äntligen hittat hem.


/S

Kommentarer
Postat av: Hilal

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!(:

2008-08-07 @ 01:15:43
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: carolin

jag vet inte varför men blir alltid lika glad av att läsa din blogg! :)

2008-08-07 @ 16:42:48
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Sofia

:) det är härligt att man kan glädja någon!

2008-08-08 @ 00:23:34
Postat av: Frida

Jag är också lite stolt över mig själv faktiskt ;)

2008-08-12 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0