drömmar, tyskland och fjärilar

magnus påstår att jag drömde mardrömmar två nätter i rad tidigare den här veckan. natten efter det, när jag sov själv för första gången på ett tag drömde jag en jobbig dröm som slutade med att jag vaknade upp och upptäckte att jag gråtit i sömnen. jag kan inte låta bli att försöka tyda dessa drömmar.

idag var jag, pappa och frida i tyskland över dagen och köpte lite 'nödvändiga' saker. det var en mysig dag och den avslutades med lite kvalitetstid på verandan med varsin bok, smattrande regn, tända ljus och varma filtar.

jag har väl inte så mycket annat att säga än att jag är kär. kär kär kär. och för första gången på länge mår jag bra på alla sätt och vis. kan livet vara så här enkelt?




på onsdag är det efterlängtade WINNERBÄCK, då vet man att man lever.
 

vi i tyskland..



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0