efterlängtade 16 juli

idag är det den 16 juli, ett datum som jag väl aldrig kommer glömma. den 16 juli 2004 åkte vi till spanien och världen vändes upp och ner. den 16 juli 2006 såg jag lars för första gången. den 16 juli 2008 ser jag lars för tredje gången med många utav de som finns närmast mitt hjärta. den här dagen kan inte bli annat är bra, så är det bara.

om ett par timmar styr jonnas lilla bil mot varberg och ikväll ser vi winnerbäck ge järnet på fästningen. ja, vad ska man säga, mer än att vi väntat på denna dagen sen vi den 4 december hämtade ut biljetterna?



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-16 @ 08:33:40
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: carolin

åh hoppas han är lika bra som vanligt! :)

2008-07-16 @ 14:35:07
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Jonna

Vadå liten? Pärlan känner sig påhoppad! Var glad för att den är liten förresten, annars hade vi aldrig hittat en så klockren parkeringsplats.. ;) Haha!

2008-07-17 @ 15:13:39
Postat av: Frida

Så liten tycker jag inte att den är i alla fall, för vi fick ju dock plats ganska många i den under regnskuren trots att det var lite växelspakar och handbromsar ivägen för vissa:)

2008-07-18 @ 11:13:14
Postat av: Sofia

carolin: han var lika bra som vanligt!

jonna: jag ber pärlan om ursäkt. pärlan är ju BÄST.

Frida: sant, vi fick plats en hel del där inne. men jag hade kanske inte den mest bekväma platsen om man säger så ;D

2008-07-21 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0