kan ingen svalka mig?

Veckans ordspråk: kärlek handlar om att ständigt förlåta - och bli förlåten.

jag har faktiskt lyckats väldigt bra på den senaste tiden med att hålla mig frisk. tills idag. jag kände mig varm varm varm på jobbet i morses och trodde självklart det berodde på att det är typ 200 grader inne i fabriken. men sen kände jag att det är nog en smutta sickness också.

så nu sitter jag här hemma, med nästan två grader för mycket i kroppstempratur och förlorar massa pengar. blir hemma imorgon också, ska se till att jag blir frisk innan jag ger mig tillbaka till den numera rätt trivsamma arbetsplatsen.




/ S

Kommentarer
Postat av: moa

trivsamma?!

2008-07-29 @ 06:50:50
Postat av: Frida

ja, du ser rätt, det är din syster som kommenterar (:

2008-07-29 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0