utmanad av moelimoa

Fem saker som finns (fanns) på din att-göra-lista idag

* ta mig upp ur en mysig säng alldeles för sent..
* jobba riktigt mycket och bra på älskade (?) parker
* planera morgondagen med moelimoa
* kolla elfsborgs matchen
* hålla mig vaken ikväll så inte Magnus får vatten på sin kvarn om att jag alltid är trött..


Vad gjorde du för tio år sedan?

oj, tio år. hm, då var jag sju-åtta år. vad kan jag ha gjort? var bästis med Jaqueline, gick i trean om jag inte tänker fel. livets största problem var väl vem man skulle vara kär i nästa dag. mer intressant skulle jag tycka var frågan "vad gör du om tio år?"..


Fem saker som du skulle göra om du blev biljonär?

* spara massa pengar till mina framtida barn
* ta med de närmsta och SHOPPA LOSS, allt på min nota.
* ge bort till familjen
* om magnus är snäll kan han kanske få följa med på nån resa ;)
* flytta hemifrån

jag utmanar: den enda jag kan komma på som läser min blogg som själv har blogg, förutom moa, är Carolin (http://metrobloggen.se/wildenius). Så känn dig utmanad!

Kommentarer
Postat av: carro

den listan kommer upp imon! :)

2008-07-24 @ 22:16:43
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0