att stå på egna ben i stora världen

Just nu befinner jag mig i ett rum på vårt vandrarhem som ligger mitt på Hollywood Boulevard. Vi anlände till L.A idag, efter att imorses ha lämnat Bennett Valley och familjen. Precis som förra gången skapas ett stort tomrum nånstans i kroppen när man kramar Nancy, Warren och Neil hejdå. I left my heart...

Jag tror helt seriöst att Hollywood kan vara det mest överskattade stället någonsin. Men men det sagt betyder det inte att jag inte stortrivs eller gillar ruset som finns här. Man blir bara ännu en gång förvånad över att Walk of fame ligger i ett så relativt sunkigt område. Det betyder ju samtidigt inte att man inte är faccinerad av att gå över Britneys, Olsen sisters och alla andras stjärnor.. Men nånting med Hollywood känns bra.

Och jag fortsätter att fundera,
du är en idiot.
ibland undrar jag hur jag varje gång
är så dum. dum dum dum.


Kommentarer
Postat av: carro

du verkar ha det bra!! :)

2008-06-23 @ 18:09:00
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0