den senaste tiden

hej, finally.

i fredags var det ju som sagt bal. jag och angelica infann oss på karma vid tre tiden och behandlades som prinsessor. vi välkomnades med cider och sedan satte det igång; hår och smink skulle fixas. så här blev reslutatet:

image7


sedan åkte vi till david för att förfesta lite tillsammans med jonna, sara, lollo och deras baldejter. sedan bar det av ner till grand där vi gick en långsam gång framåt in mot parken. det var många kort och ännu fler leenden som skulle hållas uppe. men jag hade the time of my life, det var riktigt skoj! fler kort finns att skåda på facebook men här kommer ett på mig och min stiliga baldejt

image8

när vi kom in på balen serverades en kanske något försenad middag men oh så mumsigt. kyckling, potatisgratäng och en utsökt sås och så en splendid efterätt på det. kan det bli bättre? nej, det kunde det faktiskt inte. visst, valsen var skoj och klassen hade roligt tillsammans som vanligt. men att parta loss i en balklänning står inte högst upp på min intresse lista. det var skönt att somna den natten..

och sen var det lördag. frida och jag spnderade dagen tillsammans i stan och handlade saker inför kvällen. vid sju tiden anlände fridas gäster och vi firad att hon blivit 20 år. det var mycket trevligt; härliga tjejer, roligt spel, god dricka och mumsig mat. sedan, hör och häpna, begav oss jag och moa till trägårn. det var som vanligt ungefär, fast med en lite extra stämningshöjare mot slutet. i lördags stämde frasen "slutet gott allting gott" bättre än nånsin. :)

en bilfärd senare på söndags förmiddag befann jag mig hemma men bara för ett par timmar. sen träffades alla entreprenörsklasser för att tacka av älskade läraren brita. det var trevligt, och så chockad hon blev! söndagen slutade på det konstigaste sättet på länge; jag återsåg det gamla C:et. lika roligt som vanligt.

idag är det måndag, och vi har haft entreprenörsavslutning. men det var för stort och mäktigt för att försvinna i detta inlägg, så det kommer imorgon eller dagen efter det, tillägnat ett helt eget inlägg. jag älskar min klass och kommer sakna er sjukt mycket.


/ S

Kommentarer
Postat av: carro

måste säga att du va väldigt vacker! :)

2008-06-03 @ 20:39:54
Postat av: Sofia

tack! :)

2008-06-04 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0