tillbaka till S.R

ja, imorgon åker jag och frida tillbaka till Santa Rosa för att bo hos familjen Ruud i närmre 2 veckor och sedan flyga vidare till L.A, Hollywood. jag gissar på att dessa tre veckor kommer vara ett riktigt äventyr för systrarna carlsson.

men dessa tre veckor ska också ägnas åt eftertanke. för det är något jag är kass på här hemma. jag blandar känslor hela tiden utan att stanna upp och fundera över varken förnuft eller den egentliga känslan. well, tiden lär väl visa..

jag ska spendera min sista kväll i sverige på samma sätt
som jag gjorde när jag åkte till USA sist. Fast ikväll blir det inte
film utan en middag för två på jenses.

hörs in the states, puss

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0