- välbefinnande -

Nu är det långledigt och det känns skönt samtidigt som det känns tugnt att man nu BÖR plugga istället för att slöa. Hittills idag har jag inte gjort mycket vettigt när det gäller min skolgång men när det gäller mitt välmående har jag gjort massvis av vettigt! Jag vaknade på ett bra ställe och hade en bra morgon och åt en bra frukost med en bra människa. Igår var det kortege och fest såklart. Fest och party i all ära - men det har sina biverkningar. Har ingen som helst energi idag. Så nu bär jag mina bästa mjukisbyxor och min stora SRJC tröja. myyyys. Ikväll ska vi grilla här hemma = god mat i stora lass. Tills dess ska jag försöka plugga lite idrottsteori tänkte jag. Om jag kommer mig för.



Ibland så trivs man så bra med livet, som nu tillexempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0