fast vi båda vill

Som vanligt när jag hittar musik som jag gillar snöar jag in mig totalt. Sara tipsade om Melissa Horn, jag lyssnade på myspace, spred vidare till Angelica som brände ut hela skivan. Musiken åkte in på ipoden och nu är det det enda som fyller mina tankar. Oj, så bra musik och vilka bra låtar sedan!

Den självklara favoriten är New York.

"Fast vi båda vill, mer än någonting annat. Står det skrivet i pannan att man väcker en ångest, när man släcker en annan."

Därefter kommer Vår sista dans och så de numera gamla godingarna Långa nätter och Som jag hade dig förut. Ett tips till alla er som inte har en susning om vem hon är: gå in på myspace och lyssna. Nu!


Och så är jag inne i en period (mitt i den värsta plugg perioden av alla) då jag bara vill läsa läsa läsa. Jag har läst 3,5 böcker på kanske 3 veckor och det dröjer nog inte länge förrän jag är klar med den jag läser nu. Hur ska jag nånsin få dygnets 24 timmar att gå ihop med allt jag vill göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0