från topp till botten

jag var på något mirakulöst sätt taggad när jag kom hem idag. redobesk provet är över, engelska talet avklarades igår och layouten till KappAhl projektet gjorde jag och Angie klar i natt. är det inte varje människans rätt att andas ut då? nej, här ska vi inte andas. det är bara att andas in, ta ett djupt andetag och förbereda sig för de två stora projekt som är kvar: religion och UF. jag trodde att jag var okej med det idag när jag kom hem. satte mig och gjorde religion med en gång och hade läget under kontroll. och så hände det någonting. nu sitter jag här och känner mig en millimeter ifrån ett sammanbrott. JAG VILL HA FRITID. jag har liksom ställt in mig på att inte ha nått liv dagarna framöver. det är helt sjukt att man ska behöva göra det.


visst, jag vet. det är bara ett par veckor kvar sen är det över. och vi kommer att klara det, som vi alltid gör. men det känns tyngre än det brukar. kanske gör du mig en tjänst eller så är det tvärt om. jag vet inte. jag mummlar känner jag. åh..


/S

Kommentarer
Postat av: carro

åh vart är uppdateringen?:)

2008-05-19 @ 21:33:56
Postat av: moa

YES. WHERE? NOT HERE.

2008-05-20 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0