galenskap

jag kan inte förstå att jag har mitt sista prov någonsin (tills jag nån gång börjar högskolan) imorgon. efter kl. 11 ungefär är jag fri som en fågel. visst, skolan fortsätter till tisdag men det är ju bara att avsluta kurser osv. random så där. det känns så skönt. verkligen.

idag hämtade jag och angelica våran bejbi på tryckeriet (också känt som publikationen med KappAhl). ÅH så fin den blev. :) och idag följde jag med frida till friskis för ett gym-pass. det var riktigt härligt! jag hade nog varit ett riktigt träningsfreak om jag hade haft tid.



jag uppdaterar imorgon och berättar om frihetskänslan.

Kommentarer
Postat av: carro

häärligt! :)
vilket datum tar ni studenten?

2008-05-22 @ 22:43:58
Postat av: sofia

vi tar studenten den 5 juni, fast vi har vår sista skoldag på tisdag. ni då? :)

2008-05-23 @ 14:52:53
Postat av: carro

gud vad skönt! :) då har vi vår bal haha.
vi går nog längst i hela sverige tror jag, pust.
vi tar den 11juni och vi är näst intill färdiga med allt nu.

2008-05-24 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0