"Kom nu Siri så försöker vi få i oss lite kaffe"

vad ska man säga om helgen egentligen? I fredags satt jag hemma och pluggade endel och kände mig duktig. lördagen blev också endel plugg och endel häng med frida. på kvällen förfestade vi hos moelimoa och sedan gick vi till trägårn. det gick väl sådär, om jag ska uttrycka mig så. jag har kommit på att det är helt sjukt egentligen att man förgiftar sin kropp med sådant som får en att göra de mest konstiga saker och sedan inte minnas ens hälften. nej, jag säger bara less is more, även när det gäller alkoholhaltia drycker. och jag som aldrig har ångest annars gick runt här hemma som ett ångestmoln igår. och hade söndagssjukan av värsta slaget.


och på något sätt bestämde den sig att övergå i en måndagssjuka.



ibland funderar jag om man ska förlja förnuftet (hjärnan) eller känslorna (hjärtat). helt klart är ju i alla fall att min framtid skulle se ut på två helt olika sätt om jag valde det ena eller det andra. just nu går jag nog mer på känslorna; annars hade jag aldrig varit fäst vid dig fortfarande.


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0